Pracovní pozice Podpora cestovní kanceláře a linkové přepravy
Pozice: Podpora cestovní kanceláře a linkové přepravy
Termín nástupu: květen / červen
Adresa výkonu práce: Vídeňská 142, 148 00 Praha 4
Pracovní doba: po – pá / 08,30 – 17,00 základní rozvržení ( doba 8,5h včetně pauzy )
Provozní doba oddělení pro veřejnost / obchodní partnery: 09,00 – 17,00
Náplň práce:
- zajištění administrativní podpory cestovní kanceláře
- správa emailových schránek CK a linkové dopravy
- každodenní komunikace s klienty a obchodními partnery
- příjem, zpracování a vyřizování objednávek zájezdů i dopravy, a to včetně jejich evidence v rezervačním systému
- evidence smluv
- příprava podkladů odbavení zájezdů, spolupráce na produktech CK
- asistence při realizaci linkové dopravy
- další úkoly svěřené vedoucím pracovníkem
Zkušební doba rozdělena:
1.měsíc zaškolení – seznámení se s celkovým chodem oddělení včetně organizační struktury, zaškolení do systému používaných k práci (rezervační systém, systém dispečinku, systém vyúčtování, partnerské portály aj.)
2.měsíc – samostatné vedení administrativy CK + správa rezervací a emailové schránky, zaškolování na asistenci k linkové dopravě
3.měsíc – tento měsíc bychom již měli fungovat v celkem samostatném módu, a to ve všech administrativních částech zajištění chodu oddělení ck a linkové dopravy + pokračujeme se zaškolením linek
Nabídka:
- smlouva na HPP na dobu určitou 1 rok se zkušební dobrou 3 měsíce
- nárok na dovolenou po zkušební době 5 týdnů – převod dovolené po dohodě s vedoucím pracovníkem, a to k čerpání do května následujícího roku (max do října)
- nárok na 2 dny sick day po zkušební době
- po zkušební době nárok na benefit body 500,-Kč / měsíc
- sleva na produkty CK + další benefity, které budou postupně spouštěny od 05/2022 a dále
Mzda: dohodou / dle zkušeností – minimální nástupní mzda 32 000,-Kč.
Dále osobní ohodnocení / odměny za sezónní aktivity, tj. letní linky, zimní linky, adventy – motivační složky mzdy po zkušební době.