Webinář Elektronická komunikace s úřady
Digi svět se točí velmi rychle. Elektronická komunikace s úřady je dnes naprostá samozřejmost, bez které se neobejde už i běžný občan. Úřady v České republice činí kroky pro to, aby komunikace s nimi byla snazší a jednodušší, než tomu bylo doposud.
A víte, že:
- od roku 2023 bude muset mít datovou schránku i podnikatel – fyzická osoba?
- při komunikaci s úřady přes datovou schránku ušetříte peníze za doporučené zásilky, navíc v momentě odeslání je Vaše zásilka považována za doručenou?
My Vám chceme ukázat možnosti e-komunikace s úřady, jak s nimi začít komunikovat. Jednoduše. Snadno. Bezpečně.
V klidu z domova nebo z pláže či horské chaty. Potřebujete akorát počítač nebo tablet či mobil a internet. Nečekejte ve frontách na úřadech a poštách! Žijte a nechte pracovat chytré přístroje za vás!
Na duben jsme připravili webinář, který má omezený počet účastníků. 40 osob na jeden kurz.
Je to proto, abyste se mohli aktivně vyptávat, zkoušet si to, co Vám lektor bude ukazovat a vysvětlovat a správně se Vám věnovat.
Podrobnosti o kurzu, jak a kde se přihlásit - to vše naleznete v přiloženém letáku: